Nowy sklep The North Face we Wrocławiu

Nowy sklep The North Face we Wrocławiu to miejsce, które z pewnością przypadnie do gustu miłośnikom aktywnego stylu życia. Jego ściany ozdabiają zdjęcia i grafiki nawiązujące do blisko 50 – letniej historii marki oraz sportowców i wypraw przez nią wspieranych.

Wszystko zaczęło się w 1966 roku przy Collumbus Avenue w San Francisco, gdzie Doug Tompkins otworzył sklep The North Face oferujący odzież i sprzęt dla wspinaczy, narciarzy i miłośników górskich wędrówek. Trzy lata później na rynek trafiły pierwsze produkty marki, której nazwa i logo nawiązują do północnej ściany słynnego szczytu Half Dome w parku Yosemite.
Od samego początku swojego istnienia The North Face oferował odzież i akcesoria, które miały  zapewniać komfort i odpowiednią ochronę w najtrudniejszych warunkach. Wiele z nich w krótkim czasie stało się klasykami w środowisku outdoorowym. Od zaprezentowanego w 1975 roku namiotu Ovall (pierwsza konstrukcja oparta o formę półkuli), obchodzącej właśnie 30-lecie Mountain Jacket, czy wprowadzonej na rynek rok później torby Base Camp Duffel, aż po najnowsze rozwiązania takie jak Thermoball czy FuseForm, historia The North Face to blisko 50 lat innowacji i nowych standardów na rynku. To też wsparcie udzielane himalaistom, wspinaczom, podróżnikom, biegaczom, narciarzom i innym sportowcom, którzy każdego dnia wcielają w życie hasło “Never Stop Exploring” przyświecające marce.

W połowie marca w centrum handlowym Magnolia we Wrocławiu otwarty został nowy sklep The North Face, którego ściany ozdabiają zdjęcia i grafiki nawiązujące do historii marki oraz osiągnięć sportowców i wypraw przez nią wspieranych. O klimacie miejsca decydują wyjątkowe detale, jak np. oryginalne flagi modlitewne z Nepalu umieszczone w pobliżu historii zimowych wypraw The North Face w Himalaje.

Na powierzchni ponad 100 m2 znaleźć można produkty przeznaczone dla alpinistów, wspinaczy, biegaczy, miłośników pieszych wędrówek, podróżników, a także kolekcję odzieży i akcesoriów, które sprawdzą się po prostu każdego dnia.

„Wrocław to dla nas naturalny wybór związany z lokalizacją miasta w centrum Dolnego Śląska i w pobliżu Karkonoszy. Magnolia to z kolei najszybciej rozwijające się centrum handlowe we Wrocławiu. Mamy plany otworzyć jeszcze co najmniej jeden sklep, ale jak w tej chwili nie zdradzamy gdzie to będzie" - mówi Piotr Święch, Country Sales Manager The North Face w Polsce.

Więcej informacji o produktach The North Face oraz adresy pozostałych sklepów znaleźć można na stronie: www.thenorthface.eu/tnf-eu-en.

Powiązane artykuły