Log in

Broad Peak 13.03.2011

Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

"Zaczęliśmy się krzątać wokół kolejnego ataku szczytowego"

altZaczęliśmy się krzątać wokół kolejnego ataku szczytowego. Na razie nie mamy jeszcze prognoz, ale jest optymizm. Nasi dostawcy prognoz - mamy nadzieję chwilowo - gdzieś się zapadli. Poprzedni atak zmęczył ich chyba podobnie jak nas.

Wiemy, że podczas ostatniej wspinaczki popsuliśmy w dużym stopniu urlop Karlowi Gablowi - przepraszamy - i liczymy na dalszą pomoc. Liczmy też na Piotra, wspólnika Froni, choć Rafała nie ma już w bazie. Czujemy jeszcze zmęczenie, ale mamy i świadomość, że zobowiązani jesteśmy próbować szczytu do końca, tj. oczywiście do końca zimy 20 marca. Obmyślamy taktykę. Zadanie nie jest proste. Tym razem nie ma nadmiaru chętnych do zajęcia miejsca w pierwszym szeregu. W trakcie szturmu do obozów trzeba będzie donieść namioty i śpiwory. Sprężamy się żeby podołać. Na razie jest słonecznie ale w górze wieje.

Artur Hajzer i uczestnicy

Ps.
Jednocześnie składamy już pomału bazę - to co się da. Zwijamy i suszymy niepotrzebne namioty bazowe. Pakujemy nadmiar żywności i innego sprzętu. Roboty po pachy.

Od J.Natkańskiego:

Fragment o prognozach już nieaktualny - zarówno Piotr i Karl Gabl przesłali prognozy , nie są korzystne ale mimo tego jutro rano chłopcy / nie wiadomo kto / startują do kolejnego ataku.

Rafał Fronia i Jarek Gawrysiak powinni być już w Askole. Wczoraj odzywali się z Payu. Na lodowcu dostali nieźle w kość.
Jutro jadą jeepem do Skardu.

Planowany-niepotwierdzony powrót Jarka i Rafała do Polski 17 marca wieczorem.

A teraz przedstawiamy relacje filmową z nieudanego ataku szczytowego, o którym pisaliśmy niedawno na łamach naszego portalu.