Log in
    

Współpraca PR i reklama

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Witamy Cię serdecznie na drytooling.com.pl. Skoro tutaj zajrzałeś, to zapewne jesteś zainteresowany współpracą marketingową (i nie tylko).

Wiedz, że jestem otwarty na wszelkie formy współpracy, pod warunkiem, że nie będą kolidowały z interesami moich czytelników i będą zgodne z wizją drytooling.com.. Czyli:

Drytooling.com.pl wystartował w styczniu 2010 roku i od tego czasu udało się go rozwinąć oraz pozyskać stałą grupę czytelników. Postanowiłem wypełnić niszę rynkową i skoncentrować się na wspinaczce zimowej, alpinizmie, himalaizmie, outdoorze oraz skituringu. Podsumowując jest to serwis dla osób, którzy traktują sporty outdoorowe nie jako sport, lecz pewien styl życia. Dzięki tysiącom artykułów, chciałbym aby na bieżąco byli z wszelakimi wiadomościami, nowinkami z światka wspinaczkowego. Misją strony jest również pielęgnowanie historii polskiego, jak i światowego wspinania. Wreszcie last, but not least, chciałbymczytelnikom ułatwiać życie, poprzez publikowanie różnorakich poradników, topo rejonów wspinaczkowych. Wierzę, że unikalne treści zawsze będą dobrze odbierane przez czytelników.

Jeśli pomimo powyższego tekstu, nie jesteś pewien, czy współpraca to dobry pomysł to zapraszamy do kontaktu, lub dalszej lektury. Poniżej znajdziecie informacje statystyczne na temat czytelników drytooling.com.pl. Warto również przeczytać Know How dla nowych czytelników.

Statystyki według google analitycs za 3 miesiące (czerwiec-sierpień 2016)

Liczba unikalnych użytkowników: 121 tysięcy

Liczba odwiedzin strony: 332 tys

Średni czas trwania wizyty: 2 minuty 14 sekund


38% użytkowników to osoby powracające na bloga

3642 fanów na Facebooku

234 osób w kręgach na google+

56 obserwujących na Twitterze

Według statystyk na Faceboobku, strona grupuje przede wszystkim osoby z przedziału wiekowego 25-34 lata. Lekką „przewagę” mają mężczyźni, których jest 61%.

Jakie działy mają u nas największe „wzięcie”

Serwis z wiadomościami, artykułami, outdoorem 42%

Biografie, opisy gór, topo wspinaczkowe 20%

Filmy i galerie zdjęć 15%

Dostępne formy współpracy

Reklama bannerowa na stronie – standardowa i najprostsza forma współpracy. Opis i cennik form reklamowych na życzenie

Patronat nad stroną – przeznaczony dla tych Partnerów, którym zależy na dużej widoczności.

Sponsoring pojedynczego artykułu – ta forma także jest dostępna, ale wyłącznie dla artykułów związanych z tematyką portalu.

Współpraca niestandardowa, czyli kampanie i akcje specjalne – jeśli masz niestandardowy pomysł, to świetnie się składa. Chętnie podejmiemy się ambitnych realizacji.

Testy produktów outdoorowych – test, a następnie publikacja artykułu na drytooling.com.pl, oraz serwisach naszych partnerów (np. ceneria.pl).

Recenzja książek, przewodników – kochamy czytać książki górskie. Wszystkie wydawnictwa górskie zapraszamy do współpracy i promowania ich produktów.

Zamieszczanie informacji prasowych – zarówno z tematów nowinek sprzętowych, przejść górskich, jak i zapowiedzi festiwali, slajdowisk

Zaufali m. in.

     

 

Partnerzy

Na przestrzeni tych 5 lat, poznałem mnóstwo ciekawych osób, z którymi mogliśmy współpracować. Niektórych z nich znajdziecie na tej stronie.

Kampanie specjalne i działania niestandardowe

Największe możliwości promocji i angażowania Czytelników blogu, dają działania niestandardowe. Jeśli tylko masz pomysł (albo nie masz, ale COŚ chciałbyś zrobić), to możemy działać wspólnie. Przykładowo:

Organizacja konkursów dla Czytelników o formule dostosowanej do specyfiki i preferencji Partnera.

Opracowanie cyklu artykułów poradnikowych, life stylowych

Opracowanie e-book’ów, filmów, artykułów tematycznych

Damian Granowski

NIP - 7352577825
REGON - 364979370
Szkoła wspinania drytooling.com.pl - Damian Granowski